the content society

the content society

Words stick like honey. Een goede tekstschrijver aan je zijde hebben is dus een must. We helpen je in het vormgeven van je merkverhaal en zoeken naar de juiste woorden om jouw klanten te raken.

We eten ambitie als ontbijt en vertrouwen altijd op onze eigen kwaliteiten en ervaring. Topics waar ons hart sneller van gaat kloppen zijn privacy, cybersecurity, ICT en smart home. Maar laat je niet misleiden. We maken ook communicatie voor koffiemerken, wijnen, webshops en het onderwijs.

The Content Society is in 2018 opgericht en we schrijven voor bedrijven in heel Nederland. Creativiteit stroomt door onze aderen en we zijn ook nog eens eigenwijs genoeg om vaak een stap verder te gaan. Steeds vaker adviseren we bedrijven over hun positionering. En dat wordt gewaardeerd!

Als Content Director is Stéfanie Herstel verantwoordelijk voor alle content, communicatie en communicatieadvies. Doet ze dat alleen? Nee! In de afgelopen jaren heeft ze een uitgebreid netwerk van ontwerpbureaus, webdevelopers, conceptdieren en marketeers aan The Content Society kunnen verbinden. Samenwerkingen die de creativiteit stimuleren. Alleen ga je sneller, samen kom je verder.

Onze waarden

 

Samen kom je verder.

Mensen hebben elkaar nodig om verder te komen. Dat is de kern van onze society. Een plek waar we onze krachten bundelen om jou verder te helpen. Bijvoorbeeld met onze creatieve en strategische partners.

Organisch groeien.

Marketing is geen truc uit de hoge hoed. Het is duurzaam en organisch groeien om een relatie op te bouwen met jouw klanten. Want dat levert een leven lang plezier in je bedrijf op.

Impact op society.

Wij werken het liefst voor bedrijven die hun steentje op een positieve manier bijdragen aan de maatschappij. Duurzaam voor mens en milieu.

 

Connectie is key.

Mensen doen zaken met mensen. Maar dan moet je wel investeren in de ander! Wij investeren onze tijd, energie en kennis in jou. Geef jij ons dat ook terug?

Verbinding.

Een sterke band is het ingrediënt voor een goede samenwerking. Het leven is veelte kort om het niet gewoon heel leuk te hebben. De beste ideeën ontstaan in een informele sfeer. Dus organiseren we graag werklunches of creatieve borrels.

Good work takes time.

Nee, wij doen geen werk dat gisteren al klaar had moeten zijn. We willen mooie communicatie maken, zonder fouten en waar jij extreem gelukkig van wordt. En daar nemen we absoluut de tijd voor.