Een webshop in smart home

Wat in 2018 begon met een brain wave, is in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een missie waarmee hellosmart dagelijks vele mensen inspireert. Een platform waar niet alleen focus is op de nieuwste technologie, maar juist op verhalen van echte mensen. Verhalen die ertoe doen, die ons laten inzien hoe een smart home bijdraagt aan ons dagelijks leven. Zodat we meer comfort ervaren, tijd terugwinnen en kunnen besteden aan leuke dingen, geld leren besparen en een veilige omgeving kunnen creëren.

Brand publishment en storytelling zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Als merk is hellosmart de afgelopen jaren uitgegroeid tot uitgever van content die informeert en educatief is. Juist door ons te focussen op brand publishment veranderen we de strategie van verkopen en adverteren naar het maken en delen van relevante content. Hiervoor zetten we meerdere middelen en kanalen in.

Visit the Site →

Content strategie
Blogs
Landingspagina’s
Nieuwsbrieven
Concept

Vorige
Vorige

Privacy1

Volgende
Volgende

Energy College